Angrefrist
Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere varene i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter at du mottok pakken (jf. Angrefristloven). Gi oss beskjed på e-post om at du ønsker å benytte deg av angreretten. Du trenger ikke å oppgi grunn. Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss uskadet og komplett, så sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket. Fyll ut angrerettskjemaet som vi sender deg sammen med din bestilling, og legg denne ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, refunderer vi varens pris.
Ved avbestilling av bestillingsvarer tilkommer et gebyr, avhengig av hvor langt i prosessen produktet ditt har kommet. Er varen ferdig produsert på avbestillingstidspunktet, må den i sin helhet betales.

Returporto
Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg. (jf. Angrerettsloven § 15 første led.).
Dersom returen skyldes feilleveranse eller produktfeil, refunderer vi returportoen. Varen erstattes da med et nytt produkt.

NB: Det er viktig at returer ikke sendes som postoppkrav

NB: Salgsvarer byttes ikke eller tas i retur.

Reklamasjon / Transportskade
Dersom du skulle være så uheldig å motta en skadet pakke, ber vi deg om å melde fra om dette så snart som mulig. Helst skal dette gjøres på ankomstdagen, senest 3 dager etter ankomst via e-post til oss. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss om skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så snart som mulig.

Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet eller at varen er tydelig skadet under transport, skal du også melde dette direkte til det postkontoret hvor du kvitterte ut pakken. De vil da sende oss en skademelding og erstatte varen, slik at vi kan sende en ny vare til deg.

Dersom du har spørsmål knyttet til dette eller andre ting, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på e-post: post@designbazaar.no